Wednesday, January 1, 2014

Tahun Baru

1/1/2013
 hari baru...tahu baru..azam baru....n seperti kebiasaanya aku akan menetap dirumah....fyi..aku x pernah sambut new year  ngan kengkawan....dsbbkan mak aku telah melarang...tapi aku memahami tindakan dia...thanx to mama..

AZAM TAHUN INI;

menjadi hamba yang tawaduk
menjadi wanita soleha...
menjadi anak yang soleha..
menjadi peljar yang cemerlang dan berdedikasi ( sedang mencuba untuk mendapatkan DEAN LIST)
menjadi kakak, kawan,adik,yang baik

pssttt...sasaran nak kawen umoq 27...khatenyeee....hahahha..mintak2 la..(hok aloh..bopren p0n xhadek..ada hati konon)

close story...

mmmmm...ceq syahdu nak habaq ni..ceq x habih lagi preksa...boooo...(pehning laaa..) satgi cek syahdu smbung naa...ooopppsss..ceq ada habaq kat hampa dak..ceq oghang utra..kl0 trkluaq loghat tu harap hampa jgn la jelek noo...
hari ni aku nak cherita pasal keterujaan aku mendapatkan pencuci muka yang baru....trrrrrrrrr..jeng..jeng....

bling..

bio essence....gambar ikhlas dr pakcik google...maklumla...hp aku 3310 ja.sob..sob...sblum ni aku guna safi balqis...the reason why i change it is..nk buat improvement ckit pada wajah...balqis bukan x bagus..bagus...kulit bersih tiada jerawat dan seangkatan dengannya...cuma klau nak rasa bersih.kena cuci banyak kali....wt**...haaa!! jangan nk pk bukan...ishk..ishk..so i try this product..n the result is...wonderful...first time pakai kulit rasa licin..n bersih..tapi rasa jele...pada permukaannya...masih belum jelas kelihatan...kenapa aku nak guna produk ni...sebab first testimoni kata produk ni bagus..so aku cuba la...tapi FYI.sebelum aku intend nak beli produk ni.aku dah buat research..jenis bahan yang dgunakan..kesan...jangka masa dan sebagainya...lebey k0hrang 2 minggu..bukan apa....then..aku terus rembat di watson...dan melayang lah duit aku sebanyak RM 56.00 untuk dua jenis sahaja iaitu cleanser and serum...tapi aku still mengekalkan salah satu produk balqis iaitu krim kecantikkan..aku suka pakai..sebab aku ni bukan jenis tepek bedak compact..sebab aku rasa kulit aku lemas..so aku pakai krim ni.pahtu aku boh bedak baby johnson..then finish..klau rajin..bibiaq aku..aku sapu marjerin..lantak kat korang klo nk ketawa...bibir aku.penyebok..aku rasa kulit aku fresh walopon aku pakai petang..sekarang dah malam..kulit aku rasa fresh lagi..maybe kesan kologen x....tapi...aku nak bagi masa selama sebulan...nak tengok apa jadi...dan pada masa yang sama aku nak perabih losyen skarang...vaseline moisturizer...cause aku nak tuko baru...vaseline instant fair...kenapa..aku ni gelap ke???....sebenarnya kulit aku...kaler kuning + coklat cair...n kuning die akan jadi lebeh ketara bila di bawah sinaran lampu kalimantang..hahahhhahah....tapi berubah menjadi kaler coklat gelap..huuuwaaa...cedey wey...sebab aku adalah ahli aktif KORSISPA di u aku...nak dapatkan paku tu..aiiishhh...xyah cakap la....korang bayangkan dari berpuluh ...>50..now tinggal  20 orang je...perit die hanya kami yang tahu...* kalau aku tahu...aku amek je paku payung pahtu pelekat kat bahu..kan senang...wooo..wooo..pukul 10.30 dah..aku rasa better aku belah dulu...esok test kot...then 4 paper more...lepahtu akan berangkatlah syahdu ke selangor.untuk kursus methodologi dengan kursus bakal pegawai....

macam biasa..kisss untuk k0rang...



No comments:

Post a Comment