Sunday, December 29, 2013

Al-kesah

30 disember 2013 ( berbeza dengan tarikh di atas...reason..terlebih perasan

tarikh keramat untuk aku menguji tahap pembelajaran aku setelah 4 bulan bertungkus lumus menelaah pelajaran. ujian akhir untuk semester 4 akan menentukan sama ada aku dapat teruskan pengajian ke sem 5 atau tidak...bismillahirahmanirrahim....bantulah hamba-MU ini YA-ALLAH..

esok first paper MIL tu bhasa transkrip...bahasa moden MANAGING INFORMATION LOGISTIC..walopon dh nk preksa aku still memain...tambahan pulak sejak aku duduk rumah...semakin teruk jadiknya...tapi angan tinggi nk DEAN List la konon...puiiipuiii...bangun la ten ooiiii...

pejam celik..celik pejam aku dah sem 4 tahun ke 2..ishk..ishk tak sangka betul...

it wil be continue..my mum dah bising niii....sambung study balik laa...

coming back..

assalammualaikum..nama diberi ( _____________) brumur lebih kurng 22 tahun..alhamdulillah..still study at UNiKL dlm kos logistik..dah..dah.cukup sikit2 je..okep sbnarnya..blog ni bukan pertama kali trtubuh bahkan dh bnyak kli..tp dsbbkn masa yg sentiasa mencemburui aku..aku lupakan semuanya..then i forget everything...bluuurrrr,,,, aku bina blog ni bukan hnya sbgai luahan hati aku yang sentiasa berubah2 mengikut cuaca dan suhu tapi juga untuk berkongsi info, gambar, dn sbgainya la...kalau xde yang terkongsi tu means it secret!!.kuang..kuang...and first of all aku nak minta maaf kalau nanti belakang hari belakang cerita dan sebelakang yang seterusnya aku tersalah tulis atau setiap penulisan yang mendatangkan rasa ketidakpuasan hati..and korang dibenarkan untuk menyuarakan pendapat korang but x boleh lebey2 aa....green light x bermakna korang boley suka suki nak menghamburkan kemarahan...klau ada gak....aku terus delete tanpa prejudis.. kenapa awal2 minta maaf...sebab..aku takut terlupa....dan pada waktu yang sama aku takut sewaktu dlam kemarahan dsebabkan komen yang tak berapa nak sedap tu aku jadi sangat mengangkat hidung..karang dah tak boley nak friend lagi...
h0keyyy...korang nak tahu tak sebenarnya aku tak habih study lagi...ada banyak lagi.macam yang aku cakap esok kan peeesss peper...dengan gaya.mH0lot skali hokey...hehehehe...tapi otak aku ni mintak stop dulu...sbb tengah jamm teruk skarang ni..so nak g buang dlu apa yang patut...prangai aku macam mana??...it depends mcam mana korang layan aku and setakat mana kesabaran aku....tapi biasanya aku akan dituduh sebagai penyombong,..i need a lawyer....but once korang dh kenal aku...i think u better find ur own lawyer....hahahhahahhah....nak saman aku la konon..puipuii...
aku ni suka mengambil gambar...mmmm..nanti la aku masukkan...hokey..

n finally..itulah cerita serba rengkas pasal aku...

Psstt....niat hati nak cari anak raja.lelaki tau..m straight women...buley gitu...huahauahauah..mana2 anak raja yang kosong lagi tu....*mati aku kene tempeleng ngan mak aku...bwt...kunci hati aku..aku dah kasi mak aku...so sape2 yang berani nak amek..dprsilakan jumpe wanita yang telah melahirkan saya...








                                         "not my lips..thanx to Uncle gooogle..."


No comments:

Post a Comment