Thursday, January 9, 2014

TAMAT

???..MESTI Korang fikir..tamat..apa yang tamat..riwayatkah??..novelkah??...relationshipkah??..dan jawapannya..no..no..no..pada hari ini tamat lah sudah aku menduduki peperiksaan akhir untuk semester kali ini..so result??..dude..baru habih kot...ate temen x tau le..carry mark pon baru lepas hidung..n satu subjek markah pon dekat lobang hidung...*dah la tadi keluar awal*...aku dah x boleh nak membongak lagi le..susah bebenonye soklan...dah la bangun lambat...exam pukoi 9.00 am bangkit pon pukoi 9.00 padah tidoq lambat...koi 3 kot aku tidoq..pahtu koi 6 dah bangkit = 3 jam je aku tido..tapi d sebabkan pagi so otak aku masih fresh..paper petang plak...aduiiii..paroh..paroh....ngantuk tahap gaban...siap je..aku x cek dah terus tutup dan keluar dari dewan dengan penuh senyuman..dan menunggu kawan2 aku habih untuk mengucapkan selamat tinggal puiipuii..cuti tiga minggu je ada hati...weii ada aku kehsah...kot2 la depa meninggai ka..aku ka yang meninggai...ALLAH S.W.T sebaik-baik perancang..lepastu aku pulang kerumah dan terus mencari katil dan selimut..dan aku pon dengan bahagianya melelapkan mata...kerana otak baru sahaja di FORMAT so aku tido sepuas-puasnya plus plak bulan mengambang..lagi hebat aku tido..makan....aku tengah menjalankan MISI DIET KAMIKAZI..bukan DIET KAMIKAZI BOOK tu...diet yang aku cipta sendiri..bagi mendapatkan saiz seluar aku balik...setakat ni turun 4 kilo.hitupun sebab aku demam...#apeda..
aku memang jenis susah nak sakit...alhamdulillah almost 3 years aku x pernah sakit..syukur pada tuhan tapi sekali aku sakit...aku punya merengek jangan tanya..dan aku akan jadi M16 yang akan lepaskan pelurunya..mampuih la kalau korang  sakitkan hati aku..* eleh..last2 kau jugak yang nanges...
cuti untuk semester ni..it should be 3 week..tapi aku ada kursus JPAM...sahngat...tinggal la seminggu..so aku nak enjoy puas2 sebelum kena kurung...
psss...nak bagi tahu ni kesan bio essence bird nest dah nampak cikit..kulit semakin cerah sikit...kulit clean je dari pendatang asing sape lagi JERAWAT leee...kulin semakin lembab..tapi satu je aku perasan..baru 2 hari ni aku perasan..muka aku jadik sesangat-sangat berminyak jika makan benda2 yang bergoreng...tak tau kenapa..prasan aku..kulit aku jenis normal..tapi takpe nak tunggu result seterusnya..disebabkan keberkesanannya..mak aku pon mengTRY la product ni..aku punya la hape lagi..die kate try dulu..n kulit die nampak firm gitu..ecehwah..mak aku ni..


haritu aku FORMAT LAPPY..so no more kiss...but i have this..

                                                                         kredit to uncle google


No comments:

Post a Comment