Saturday, January 11, 2014

Fake Smile

                                                                  credit to uncle google 
                   
this week will be my hard week..aku tak tau la nape..maybe..aku sangat..sangat..sangat bengang..dah x larat nak tayang fake smile dekat diorang...hokey i tell u what...aku ada lah tegur hamba ALLAH ni...sebab perbuatan die boley mengundang semua orang kena marah...then kau tau hape respon die " aku tau lah aku yang buat" what the heck??...you are totally lost ur mind dude...burrrrr...dan aku tahu kalau dah situasi tegang macam ni aku kena belah dari situ..sebab kompem aku yang akan di persalahkan..dan aku yang akan menjemput hencek air mata datang...dekat u diorang selalu cakap aku dengan airmata x boleh dipisahkan...sebenarnya..airmata yang keluar tu sebab aku ngantuk..memang dah tak boleh nak buat apa lah kan...tapi diorang cakap aku nanges then bila aku cakap tidak diorang pon tidak mempercayainyapon...dan aku bosan dengan semua tu..sehingga memaksa aku untuk menjauhkan diri dari diorang...dan aku senang dengan cara ni...tapi bila dekat rumah aku seorang yang sangat keras hatinya..*sebenarnya aku paksa untuk menjadi keras* walhal hanya ALLAH yang tahu..tapi aku ni..entahlah...kekadang tu sampai aku sakit pon diorang x percaya..dah sampai aku terbaring atas katil baru diorang percaya...plus pulak aku yang susah nak sakit...jadik untuk mengurangkan beban di hati..aku pon sekarang menjadi seorang yang dikunci bibirnya...everybody have their own story right..termasuklah aku...dan aku adalah seorang yang sangat sukar untuk ditafsirkan...orang ingat aku suka..tapi sebenarnya aku tak suka pon..haihhh...dah jadik macam dairy online dah kan...wateva...aku xde tempat mengadu...n aku tak suka mengadu depan orang...jadi aku hanya akan meluahkan melalu catatan...dalam buku then aku akan bakar...dan perkara yang sama akan berlaku untuk blog ni..aku akan delete jugak...*maybe....
disebabkan mood aku yang telah di ganggu oleh hamba ALLAH..makanya..entry aku kali ni pon terganggu..






No comments:

Post a Comment