Thursday, January 2, 2014

3 january 2014

lappy demam

assalammualaikumwarahmatullohiwabarokatuh...

hye friends....hokey today i would like to talk about FLU....but not me...my lappy la...sedey beb..cherita bermula apabila aku perlu men"DOWNLOAD" document yg penting untuk aku punya assignment...tapi malang berbau aku terlupa yang aku punya ANTIVIRUS telah pon tamat penggunaannya ...akhirnya VIRUS yang aku tak kenal pasti telah pon menyelinap masuk ke dalam lappy aku...sob..sob..sob.....tetapi aku masih membiarkannya sebab sebelum final exam...jadual aku padat dengan bermacam2 assignment nak kena hantar sampai satu hari nak kena hantar dua assignment dalam masa seminggu..nasib baik la aku jenis boleh tahan ngantuk...hanya pelajar yang mampu mengetahui...then test,quiz..sehingga aku terlupa VIRUS tersebut semakin hari telah meranapkan lappy aku..dan tanpa aku sedar jugak VIRUS telah memanggil sedara mara beliau untuk berkampung dalam lappy aku...dan semakin kritikal...akhirnya aku membuat keputusan untuk format balik segalanya dan menyebabkan semua dokument aku hilang..*nasib baik ada dalam pendrive*..sebut pasal pendrive aku belum test lagi tahap kesihatan dia..kena tunggu dulu sehingga lah aku membeli ANTIVIRUS yang baru.yang ni aku nak beli kekal punya..bio mahal ate teman x laghat dah....kurang hajo punye virus..plus aku punya miscrosoft office pon kena install balik..mana pulak aku nak cekau product key....dah tentu2 aku pergi install dekat kedai...(ni sebab emergency) kalau ikutkan tak mahu aku nek mmenginstall dekat kedai...


kali ni x boley bagi kiss sebab aku p0wn demam...naanti jangkit...kita istighar sama2 ok...







No comments:

Post a Comment